Українська мова.
Урок розвитку
зв’язного мовлення
ТЕМА:
Калина – символ України. Складання тексту –
розповіді за власними спостереженнями.
МЕТА:
Поглибити знання учнів про
текст,його складових частин; формувати
уміння само організовуватися, планувати свої дії, узагальнювати
результати роботи, шукати різні джерела інформації; розвивати творчі здібності
дітей; виховувати бережливе ставлення до рослини як народного символу України, оберегу та лікарської
рослини.
НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ:українська мова.
ТРИВАЛІСТЬ:14 днів.
ЕТАПИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ
І етап. Стратегія
проекту.
На цьому етапі
було визначено тему, мету проекту, навчальний предмет, зміст якого задіяно, вид
проекту та його тривалість.
ІІ етап. Планування
проекту.
1.Ознайомлення
учнів із загальною темою і провідною проблемою.
2.Формуваня груп
.
Учні класу об’єдналися в групи:
1група - Слідопити.
2 група – Театрали.
3 група – Дослідники.
ІІІ етап. Колективне
планування етапів реалізація проекту.
1.
Створення робочих груп. Визначення напрямків діяльності. Розподіл обов’язків між
членами групи. Завдання для груп.
1група- досліджує про калину як кущ, народний символ
України, як лікарську
рослину.
Форма
представлення результату: розповіді дітей про калину; складання прислів’їв;
2 група – вірші Т.Г.Шевченка про калину; скласти вірш про
калину за поданим початком
і опорними словами.
Форма
представлення результату: читання напам’ять уривків з
віршів « Зацвіла у лузі червона калина», « Защебече
соловейко», « Три сестри»,
« Калина», « Тече вода з – під явора», «
Гайдамаки».
3 група – підготувати розповідь про талановиту українську
художницю Катерину
Білокур; дати оцінку її витворам Форма представлення
результату: розповідь про художницю та її майстерність.
Фізкультхвилинка.
Ой,і хто там так
втомився,
Вліво, вправо
нахилився?
Треба дружно всім
нам встати,
Фізкультпаузу
почати.
(Звучить аудіо
супровід пісні «Ой є в лісі калина».)
1. Ой є
в лісі калина, (2рази) (пружинка)
Калина,калина,
Комарики, дзюбрики, калина (колупалочка).
2. Там стояла дівчина, (2рази) (кружляють)
Дівчина,дівчина,
Комарики,дзюбрики, дівчина
(колупалочка).
2.Практична
діяльність груп.
3. Самостійна
пошукова робота учнів.
IY. Підсумок проекту.
1.
Оформлення результатів діяльності.
2. Презентація.
Вступна бесіда.
Подаруйте посмішку собі,
Один одному, мені.
Я дарую посмішку і вам,
Радість допоможе у роботі нам.
-
Відгадайте
загадку:
У вінку зеленолистім,
У червоному намисті
Заглядається у воду
На свою чарівну вроду.
-
Так,
звісно це калина, про яку ми сьогодні з вами будемо складати розповідь. Отож
сьогодні ми з вами приготували цікавий
урок…
Додаток1
3.
Оцінювання,
аналіз успіхів та труднощів.
Підсумовуючи
результати, діти пишуть складену самостійно
розповідь про калину.
– Чи задоволені ви своєю роботою?
-
Які
труднощі виникали у вас в роботі та підготовці?
ДОДАТОК 1
І група.(
розповіді про калину)
-
Що
таке калина?
-
Де
вона росте?
-
Образне
порівняння калини.
-
Калина
– лікарська рослина.
Висновок: приказки та прислів’я про калину.
ІІ група. (читання
віршів)
Висновок: складання
вірша про калину.
За хатою у
садочку
У зеленому
віночку.
У червоному
намисті
Дівчинонька
чепуриться.
І збігаються всі
діти,
Щоб на неї
поглядіти.
За намисто кожен
– смик -
Та й укине на
язик.
Виставка малюнків .
ІІІ група. (розповідь
про художницю К.Білокур)
Висновок: до чого закликають картини художниці?(гра «
Мікрофон»).
( любити природу,
бачити її красу і милуватись нею, не знищувати, а берегти природу)
Показ картин
художниці.
Немає коментарів:
Дописати коментар