Мета ігор:розвивати мовлення,
самостійний пошук.
1.
« Хто більше?»
Хто назве більше героїв казок, назви яких
закінчуються буквою «а»(лисичка), буквою «к»(зайчик).
2.
«Хто з якої казки?»
Люблю горішки, грибочки.
Хто відгадає першим, продовжує гру,
описуючи свого героя.
3 «
Відгадай казку».
Відгадай казку за опорними
словами:лисичка, рибка, вовк, ополонка.
Маруся, яблунька, річка, гуси, піч.
Продовж гру.
4.
«Хто правильно закінчить прислів’я»
Книга вчить, як на світі …
Наука в ліс не веде, а з лісу…
Треба нахилитись, щоб з криниці води …
5.
«Хто більше знає скоромовок?»
Той, хто розкаже більше скоромовок, той
переможець.
6.
« Знайди назви дерев»
У сполученнях літер знайди назви дерев.
Іду берегом річки.(дуб)
Я маю свій буквар (бук)
Гра була дуже цікава (граб).
7.
«Цікаве перетворення»
Потрібно перетворити слово «ніч» на слово
«рак», змінюючи лише одну букву.
Ніч-річ-рік-рак.
Лід-ліс-лис-рис
8.
«Слово в слові».
У кожному з поданих слів «заховалось» інше.
Яке?
Земляк,(земля),народознавство (народ),
розмова(мова),барвінок, музикант,скарбничка.
9.
«Найкращий грибник».
Мета: закріпити поняття «Їстівні та неїстівні
гриби».
Виграє той, хто не назвав жодного
неїстівного гриба.
10. «Доберіть слова».
Мета:збагатити активний словничок новими
словами.
Наприклад, дібрати до слів-назв предметів
по 3-4слова-ознаки.
Весна-рання, затяжна, холодна.
Книга – цікава, художня, дитяча,
старовинна.
11.
« Склади ланцюжок слів»
Мета:збагатити словник, удосконалювати вміння
розрізняти переший та останній звук у слові.
Моряк-кора-абрикос-село-озеро-океан…
12. « Хто назве більше слів на певну букву.»
Море, моряк, метро, метр, магазин...
13.
« Який склад з’їв дід Буквоїд?»
…са (коса, роса)
14.
« Який цей предмет?»
Мета:розвивати вміння читати, добирати
характерні ознаки.
Лелека-довгі ноги, довгий дзьоб, їсть жаб.
Лисиця- руда, хитрюща, живе в норі, її
боїться заєць.
Книжка зошит
Фарби книжка
Альбом ручка
Книжка гумка
16.
«Згадай і назви».
Мета:вчити визначати і називати форми предметів
розрізняти геометричні фігури.
Необхідно назвати предмети, які мають круглу форму, квадратну форму.
17.
«Наведи порядок»
Мета: розвивати уміння розкладати предмети за
розмірами в порядку зростання, зменшення.
18. « Вгадай слово»
Мета:розвивати спостережливість,уміння ділити
слова на склади і сприяти розвитку уміння читати.
Мали…, кали…, газе…
19. «Яке слово довше?»
Мета:розвивати вміння ділити слова на склади,
виділяти звуки.
Година-хвилина, змія-черв’як,
день-ніч, зима-весна.
20.
«Що далі?»
Діти зустріли в лісі бабусю…
Діти зустріли в лісі бабусю, яка несла в
руках кошик.
Діти зустріли в лісі бабусю, якій було
років сімдесят.
Діти зустріли в лісі бабусю, до якої
збиралися в гості.
Немає коментарів:
Дописати коментар